ورسک چت

[cb:blog_page_title] موجود حقیر !!!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
موجود حقیر !!!
نوشته شده در شنبه 7 اسفند 1391

ورسک چت

بازدید : 514
نویسنده : STERATOOS

شب ها چشم هام پر از اشک می شه و بعد آروم می بندمشون و می خوابم . تا صبح خواب فاصله ی بین دستامونو می بینم  و صبح با ترس از خواب بیدار می شم و آرزو می کنم یا ببینمت یا صداتو بشنوم و اون روز دوباره تمام می شه !

بعد از کلی فکر بی اختیار شمارت توی ذهنم اومد با خودم گفتم اون اشکا های منو دید و رفت حالا دیگه من ارزشی براش ندارم پس جوابمو نمی ده که یا صدای آروم مثل همیشه گفت سلام ! گفتم الان با لحنی کاملا رسمی می گه لطفا مزاحم نشید اما اون شروع به حرف زدن کرد . خواستم خوابمو براش تعریف کنم که اشک هام سرازیر شد و دیگه نتونستم حرف بزنم سریع قطع کردم و توی بغل خواهرم گریه کردم . اون که اشک های منو دید گریه اش گرفت دوباره بعد از چند ثانیه باش تماس گرفتم نمی خواستم با شنیدن صدای گریه ام بفهمه که چه موجود حقیر و نیازمندی شدم می خواستم فقط یه دوست دارم ازش بشنوم اما حیف ! مدام سکوت می کردم گفتم شاید بگه اما بعد فهمیدم که امکان نداره بگه .

من الان سه هفته بیشتر می شه که حتی اتفاقی هم ندیدمش آخه مگه می شه بعد از چند سال برگرده .

تازه  زندگیم قشنگ شده بود همه چیز به نظرم قشنگ می اومد آدم ها نگاه هشون وجودشون تبسم مصنوعی شون قلب کوچیکشون همه چیز اما حیف !

هر روز می رم قدم می زنم تا  اینکه بالاخره ببینمش اما چشمام دیگه قدرت دیدن هم نداره .با اینکه همه ی عکس هاشو پاک کردم قیافش در همه ی حالت هاش خنده هاش جدی بودن هاش تو ذهنمه .

همه وجودم با نگرانی داره شکل می گیره . هیچ وقت نشده بود یه نفرو اینقدر …

من اگه یه بار یه نفر بهم دروغ می گفت واسه همیشه ازش بدم می اومد اما اون داشت دروغ می گفت .

همه به چشم یه بچه به من نگاه می کنند بچه ای که با یک آبنبات رنگی می شه دل کوچیکشو خرید و بعد …

وقتی چشم هام پر اشک می شه دلم می خواد محکم بزنم توی گوشم تا به خود بیام!  بهترین مجازات واسه ی یه بچه ی لجباز !!!

دنیا رو نگاه کن با این آدماش ! سطحی که نگاش کنی قشنگه اما در عمق نه! دلشون نا پاک و سیاه  شده و دیگه پاک نمی شه . مسخره است . همه چیز .

توی این چند ماه خستگی واسم معنایی نداشت . اما الان خسته ام خیلی خسته ام وقتی آه می کشم پشت سرش آه های بعدی میاد .

دلم می خواست یه دیوانه بودم اونوقت زشت و زیبا ٬ زیبا بود . مهم نیود خنده هام از روی ناراحتیه یا خوشحالی.  به حرکت ماشین و گربه ٬ به راه رفتن آدم ها می خندیدم . وای خدا چی بگم ؟؟؟؟؟

اگه الان ازم بپرسن آرزوت چیه می گم مرگ زیبا ترین لحظه ی زندگی آدم ها !

جهنم و بهشت فرقی نمی کنه . همه ی آدم ها قلب دارند و احساس . پس همه ی آدم ها زیبا هستند . 

پس خداحافظ تا یه روز بد دیگه !!!

امروز دیدمش اما اتفاقی سر فرصت همه چیز رو تعریف می کنم ؟!؟

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: